וזהו שכתוב וכפר על הקדש מטומאות בני ישראל - קדש היא 'חכמה' (זח"ב קכא, א), 'על הקדש' ההוא דלעילא מיניה. וכיצד היה מכפר עליהם, במה שהיה מזה בדם הפר אחת למעלה ושבע למטה, אחת למעלה כוללת שלש ראשונות הכלולות כאחד, והיא למעלה, מטעם 'הנסתרות לה' אלקינו' (דברים כט, כח), ושבע למטה כנגד שאר המדות - 'הנגלות לנו ולבנינו' (שם) - השוכנים למטה, לכפר ולקנח המקום ההוא מכל טומאה שהטילו שם העונות והפשעים של ישראל. ואז"ל טומאת החטאות שמסתלקת והקדושה חוזרת למקומה. אבל להחזיר האור שהחטאות גרם סלוקו, אין תקונו בעולם הזה, ועל כן אמר @55לכל חטאתם@66, כאלו יאמר נשאר הפגם שגרם החטאות, שהוא סלוק אור האצילות כאמור. ואחרי שכפר על הקדש כאמור, כן יעשה לאהל מועד, היא שכינת עוזו יתברך השוכנת אתנו תמיד, צריך לעשות לה כפרה פרטית לכל עשר מדותיה על הדרך שעשו לקדש.
האם יש מי שיכול לעזור בפיענוח התיבה המודגשת
רצו"ב גם צילום הכתב יד