בניגוד ל"מכון ירושלים" למשל, המנהל פרוייקטים גם עם הציבור החרדי וגם עם הציבור הדתי-לאומי (לדוגמא עם מכון אורות עציון), ואשר מקפיד על יושרה מקצועית מוחלטת, מכון "עוז והדר" הינו בעל אוריינטציה חרדית מובהקת, ומתברר שחלק מהנורמות המקובלות בציבור זה בתחום ההוצאה לאור, לא פסחו על המכון.
החזן כתב:באופן כללי ראוי להבדיל בין שני סוגי ביקורות: בין ביקורת המתמקדת בכללים המנחים של ההדרה (הביקורת הגבוהה), לבין ביקורת הבוחנת את רמת ההצלחה של המהדורה בעמידה בכללים המנחים (הביקורת הנמוכה). למשל, מהדורה פלונית החליטה לפתוח את כל ראשי התיבות. אפשר לבקר את ההחלטה מטעמים מתודולוגיים (ביקורת גבוהה), ואפשר לבקר את הביצוע אם נפתחו ר"ת שלא כשורה (ביקורת נמוכה).
הביקורת שבבטאון עלוני ממרא היא הביקורת הגבוהה. היא מבקשת את עלבונו של המחנה הדתי לאומי, כפי שעולה מן המסקנה:בניגוד ל"מכון ירושלים" למשל, המנהל פרוייקטים גם עם הציבור החרדי וגם עם הציבור הדתי-לאומי (לדוגמא עם מכון אורות עציון), ואשר מקפיד על יושרה מקצועית מוחלטת, מכון "עוז והדר" הינו בעל אוריינטציה חרדית מובהקת, ומתברר שחלק מהנורמות המקובלות בציבור זה בתחום ההוצאה לאור, לא פסחו על המכון.
יהיה מי שימצא בביקורת זו טעם רב, ואחרים יבטלו אותה במחי יד.
יהיה אשר יהיה, הביקורת הנחוצה יותר בימינו, לדאבוננו, היא הביקורת הנמוכה במובן הפשוט ביותר. לאמור, אם ניתן לסמוך על דיוק ההקלדה. דא עקא, שזו ביקורת חסרת-ברק הדורשת עבודה שחורה, ולכן לרוב אין מי שיעשה אותה.
למאי_נמ? כתב:הביקורת הספציפית מתייחסת לשתי נקודות: האחת, הבאת פסקי המ"ב על הגיליון. לענ"ד בזה צודק לגמרי 'החזן'.
גאולה בקרוב כתב:במחשבה לקנות, היתי שמח לפני כן לראות דוגמא.
החזן כתב:הביקורת שבבטאון עלוני ממרא היא הביקורת הגבוהה. היא מבקשת את עלבונו של המחנה הדתי לאומי, כפי שעולה מן המסקנה:בניגוד ל"מכון ירושלים" למשל, המנהל פרוייקטים גם עם הציבור החרדי וגם עם הציבור הדתי-לאומי (לדוגמא עם מכון אורות עציון), ואשר מקפיד על יושרה מקצועית מוחלטת, מכון "עוז והדר" הינו בעל אוריינטציה חרדית מובהקת, ומתברר שחלק מהנורמות המקובלות בציבור זה בתחום ההוצאה לאור, לא פסחו על המכון.
יהיה מי שימצא בביקורת זו טעם רב, ואחרים יבטלו אותה במחי יד.
החזן כתב:למאי_נמ? כתב:הביקורת הספציפית מתייחסת לשתי נקודות: האחת, הבאת פסקי המ"ב על הגיליון. לענ"ד בזה צודק לגמרי 'החזן'.
על סמך מה אתה קובע את צדקתי, אם לא הבעתי שום דעה?
יהיה מי שימצא בביקורת זו טעם רב, ואחרים יבטלו אותה במחי יד.
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 516 אורחים