זקן ששכח כתב:כבר יש דעות בגמרא אודות ביאור הפסוק בשירת דבורה מי הוא 'מרוז'. יש אומרים אדם גדול ויש אומרים כוכב.
לדעה שהוא כוכב כיצד נכלכל המשך הכתוב 'אורו אורו יושביה'?!
אף כי אפשר לדחוק, אבל על כל פנים אינו מוכחש שיתכנו חיים שלא בכדורינו הזערער.
זקן ששכח כתב:כבר יש דעות בגמרא אודות ביאור הפסוק בשירת דבורה מי הוא 'מרוז'. יש אומרים אדם גדול ויש אומרים כוכב.
לדעה שהוא כוכב כיצד נכלכל המשך הכתוב 'אורו אורו יושביה'?!
אף כי אפשר לדחוק, אבל על כל פנים אינו מוכחש שיתכנו חיים שלא בכדורינו הזערער.
אוצר החכמה כתב:האם ידוע שהכינוי מרס או משהו דומה למאדים היה מצוי גם בזמן דבורה, או שזה העלאת אפשרות בעלמא?
אוצר החכמה כתב:האם ידוע שהכינוי מרס או משהו דומה למאדים היה מצוי גם בזמן דבורה, או שזה העלאת אפשרות בעלמא?
זלמניו כתב:זקן ששכח כתב:כבר יש דעות בגמרא אודות ביאור הפסוק בשירת דבורה מי הוא 'מרוז'. יש אומרים אדם גדול ויש אומרים כוכב.
לדעה שהוא כוכב כיצד נכלכל המשך הכתוב 'אורו אורו יושביה'?!
אף כי אפשר לדחוק, אבל על כל פנים אינו מוכחש שיתכנו חיים שלא בכדורינו הזערער.
ולשיטה שהוא גברא?
אוצר החכמה כתב:הגמרא במו"ק טז א דורשת את המילה יושביה על מי שיושב בד"א דיליה כך שאין כאן מה לפלפל.
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 594 אורחים