בסדר הלכות פסח לרש“י (מדף 62 עד דף 74) נדפס הלכות תפלה קריאת שמע.
והוא נדפס נמי בקובץ שיח תפלה (מדף ע“ג עד דף צ“א) בשם ספר האסופות, אוסף פסקים והלכות מבית מדרשם של חכמי אשכנז הראשונים.
האם שניהם הם דבר אחד, או ההלכות תפלה הוא נמי מרש“י?
ובמבוא בשיח תפלה כתוב, בחיבור זה קיים אוסף פסקים והלכות מתורתם של חכמי אשכנז הראשונים, בכתב יד מונטיפיורי מס' 134 נמצא חיבור גדול, ובו אוסף נרחב של פסקי הלכות מבית מדרשם של חכמי אשכנז הקדומים, רובו של הספר מכיל ריכוז רחב מפסקיהם של רש“י ראבי“ה והרוקח, בדרך כלל מובאים ההלכות והפסקים בשם אומרם, אך יתר הפוסקים שלא הוזכר לגבם מקור, נובעים ברובם מבית מדרשים.
בעל שלשלת הקבלה מייחס כתב יד זה לרבינו אליהו ב“ר יצחק לאטיש מקרקשונה, מחותנו של רבינו משולם ב“ר משה מבדרש בעל ההשלמה, בעיון בכתב היד עולה כי פעמים אחדות מצוטטים הלכות ופסקים בשם זקינו, ואותם הלכות מופיעות כולם בספר הראבי“ה, ומכך יש להניח כי המחבר הינו אחד מנכדיו של הראבי“ה, עוד ניתן לומר כי פעמים רבות מוזכר רבינו אלעזר בן רבי יהודה בעל הרוקח, בתואר מורי, ומכך ניתן להסיק שבעל אוסף זה הינו אחד מתלמידי הרוקח.