מה שנכון נכון כתב:יהושפט כתב: הסגנון והנוסח לא מעוררים אימון
גם התוכן.
רבותי, אל תמהרו להשיב.
גם אני מסכים שיש פה הרבה דמוגגיה, ואי-הבחנה בין דברים שעלולים רבותינו בעלי הפשט לפרש, לבין 'דברי כפירה ועמי-ארצות'.
אבל עכ"ז אם אמת נכון הדבר שאין כאן שום כתב יד, וכל נאמנותו של החיבור על גייגר וחביריו, עמיתיו של ר"ש ברלין, אז אדרבה, על האומר שהדברים אמיתיים, עליו הראיה.
וצריך בדיקה ועיון על ההשוואה שעשה הרב הכותב שליט"א לס' נטעי נאמנים, ואם באמת הדברים אמורים להיות אותו כתב יד, ויש שינויים משמעותים, אז הדבר אומר דרשני.