- ביאור 2021-12-07 191941.jpg (90.99 KiB) נצפה 2927 פעמים
איש_ספר כתב:למה יש יותר מקום לברך בסעודה על ביסלי מאשר על ביגלה?
דרומי כתב:זהירות! בייגלה אינו מזונות לכל השיטות!
גימפעל כתב:אני מחכה לערכת ברכה אחרונה לפי כל השיטות
יוצא פוניבז' כתב:וכי סוכריה היא שהכל לכל השיטות?
מעיין כתב:יוצא פוניבז' כתב:וכי סוכריה היא שהכל לכל השיטות?
כמדומה דסוכריה שהוא מעורב עם כמה דברים אף באופן שרוב תכולתו הוא סוכר מ"מ ודאי נשתנה וברכתו שהכל וודאית,
בוצינא כתב:לכאורה עדיף קורט מלח שבו אין שום צל של ספק שברכתו שהכל
בוצינא כתב:לכאורה עדיף קורט מלח שבו אין שום צל של ספק שברכתו שהכל
ומלח אפילו אותן שחופרין מקרקע לאו פרי הוה ואין דרך אכילה בכך, וכל שכן מלח עשוי ממים [והיינו דברכתו שהכל].
...ומלח י"ל אין דינו כאוכלין וזה שייך בכל שבת עמ"ש בפריי שם וער"ן פ' כ"ה.
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 106 אורחים