עוד יהודי כתב:עמקן כתב: רק אתמול שמעתי מחד שדיבר לאחרונה עם הר"מ רוזנר, שהוא היה אחד מתומכי רנ"י הכי גדולים בפרשה זו בתחילה, ועכשיו הוא חזר בו ואינו אומר שזה טרף. באמת רמ"ר אינו מומחה לטריפות אבל למעשה הוא מו"ץ והיה אצל רנ"י הרבה בתחילת הפרשה והיה מעיקר המורים כדבריו, והרבה אנשים שחשו לדברי רנ"י היו באים לרמ"ר לבדוק העופות שלהם. ואם גם הוא חזר בו מלקבל דבריו זה אומר דורשני.
שקר גמור. דעתו של רמ"ר לא השתנתה כלל וכלל. דיברתי איתו כמה פעמים, כולל לפני חודש לערך, והוא אמר לי שהוא בודק כל הזמן והמצב לא נהיה יותר טוב, והוא דיבר עם רמ"ח בויאר ולא הבין את סיבותיו להיתר.
כבר כמעט חודש שלם מאז ראיתי הודעה זו אני יושב ומתפלא מה נזכר "עוד יהודי" להגיב ל"עמקן" על חלק שולי מהודעה שכתב
67 יום קודם לכן !ובנוסף אתפלא, איני מכיר את ר"מ רוזנר אך מריפרוף על ההודעות כאן הבנתי שאין לו קשר והבנה בטריפות והוא לא היה כלל כלל חוד המשקל בנושא סבוך זה, ולכך הוספתי להתפלאות מה ראה "עוד יהודי" לדון מה דעתו, כאילו כל גדולי ישראל יושבים ומצפים למוצא פיו והנושא יוכרע ע"פ דעתו וכיון שהתברר שלא חזר בו שוב יש לאסור?
בשבוע האחרון כשחזרתי לכולל התבררו לי הדברים...
אברך הביא לכולל מכתב מהרב רוזנר כתגובה על מה שהובא כאן מהרב הניג חששות שישנן כשמזריקים בחזה, ובמכתבו מציג הרב רוזנר את עצמו כמומחה בטריפות בניגוד למה שכתבו כאן אנשים שמכירים אותו, ובנוסף הביא האברך מכתב נוסף מהרב הניג שבו מגיב לתגובת הרב רוזנר בקצרה וענינית.[באופן אישי ראיתי את מכתב הראשון בענין החזה מהרב הניג והמצגת וכן את 2 המכתבים הנ"ל. לדעתי תשובות הרב רוזנר אף שנוסחה באופן רהוט,הדברים שהעלה נשמעים מופרכים ובלתי מצאותיים לכל מי שרואה את המצגת]
כעת יצא המרצע מהשק כנראה הרב רוזנר באמת בזמנו חזר בו ממה שסבר תחילה לאסור בשוק, אך כעת שהתבררו שיש חששות חמורים יותר בחזה ומקבל כנראה תגובות קשות של דחיה על מה שנדחק בקש, ליישב את הבעיה, כדי להבריח את האש ממנו יצא לאסור חזרה את הזריקה בשוק כדי לרתק את האש כנגד המזריקים בשוק...ולהנצל ממנה.
אוי... חשכת הגלות... מה נוראה את... מחשכת כל דעת והשכל...