חד ברנש כתב:רבינו אי"ס,
רעיון מעולה!
אבל צריך גם להודיע, שמי שיחרוג ויכתוב את הגיגי הנמושות בפורום הרגיל - ייחסם בלא התרעה!
המעיין כתב:או שאתה אברהם רוצה להסתיר פורומים מסויימים. מה שאתם לא רוצים לראות אל תראו.
איש_ספר כתב:במחשבה שניה, לכבוד המקום ולכבוד הכותבים, אולי נכון יותר שנושא הפורום יהיה עיסוק במה שנקרא השקפה וכן מה שקורים הלועזים "מטא הלכתי".
לאמור נושאים שלא ניתן להכריעם מתוך המקורות, אלא המסקנא בהם נגזרת מכמה וכמה הקדמות, נטיות שבנפש וחינוך כללי.
ולא רחוק לכלול בהם גם את פולמוס התכלת וכמובן העליה להר.
ויקרא שמו בישראל. אספקלריא. מטבע שעושים בו שימוש לעניני השקפה.
אשמח לשמוע את דעתכם?
שבטיישראל כתב:"ווער ס' פארשטייט, פארשטייט, אוין ווער ס'פארשטייט נישט, פארשטייט נישט".
(מי שמבין, מבין, ומי שאינו מבין, אינו מבין).
איתן כתב:עוד פעם אגיד מה שכבר אמרתי. לא טוב לטעמי מה שאיחדו את האשכול על קדושת ציון עם האשכול שפתחתי על הרב מארי כהנא. מכך אשכול על הרב כהנא האיש יצא מקופח. ועכשיו גם העבירו את האשכול כולו, על חלקיו ל"מזבלה" של הפורום. לו האשכול היה על קדושת ציון גרידא - החרשתי.
איש_ספר כתב:חשבתי כי טוב לפתוח פורום מיוחד בו ידונו כמה נושאים שחיבה יתירה נודעת להם מצד כמה מהחברים כאן, לדון בהם חזור ונדון, וללועסם כגרוגרת דר"צ.
לע"ע יקרא שמו בישראל- פורום הנמושות, ע"ש מטבע הלשון הידוע. הצעות לשם הולם יותר תתקבלנה בברכה.
-----
עודכנה כותרת
איתן כתב:עוד פעם אחזור על מה שכבר אמרתי. לא טוב לטעמי מה שאיחדו את האשכול על קדושת ציון עם האשכול שפתחתי על הרב מארי כהנא. משום כך אשכול על הרב כהנא האיש יצא מקופח. ועכשיו גם העבירו את האשכול כולו, על חלקיו ל"מזבלה" של הפורום. לו האשכול היה על קדושת ציון גרידא - החרשתי.
חזור אל “מטפחת ספרים ועיטור סופרים”
משתמשים הגולשים בפורום זה: לענין ו־ 217 אורחים