ובספר ז"י מתרץ קושית הגט מקושר דהבאה לא מיקרי מחוסר מעשה אלא דהתם אי הוה אמרינן דפתח אוהל מועד ממש אם כן לעולם צריך הבאה והוה ליה למכתב והבאת ע"ש. ואם כי דבריו נכוחין אבל נסתרו מדברי התוס' שם דכתבו דלפי האמת השתא נמי גילח בגבולין אינו משלח דמחוסר הבאה אף דהשתא אי אפשר כלל לכתוב והבאת דהא באמת אין צריך הבאה, ודברינו ברורים ומוכרחים.
אבקש את עזרת קהל החברים ובראשם הגאון איש ספר שליט"א בפיענוח ר"ת של שם הספר הנ"ל.
אנכי הקטן יגעתי ולא מצאתי.
הספר בו הוא מצוטט יצא לאור בוילנא בשנת תרל"א, (מסיבות מסוימות אינני נוקב כרגע בשם הספר).
בתודה מראש.