פלתי כתב:האם כתוב דוקא תימא באל"ף? האם כתוב שתמיד הוא כך, הרי כתוב לפעמים?
ולכאורה אין שום הפרש בין תימא באל"ף או תימה בה"א, ורוב פעמים שכתוב בתוס' שלפנינו תימה בה"א, בדפוסים הישנים הוא כתוב באל"ף.
שוב מצאתי שבספר בני יעקב מביא את הכלל הנ"ל שהביא בכנה"ג, ושם כתוב כלל מסור בידינו דכל היכא דכותבים התוס' תימה (בה"א במקור) ואינם כותבים וצ"ע התירוץ פשוט. עכ"ל. הרי שכתב תימה בה"א, אבל בשונה מהכנה"ג שם לא כתוב "לפעמים" ומשמע שהוא בכל מקום.