חיים סגל כתב:מותר להפעיל מכונת כביסה ריקה בט' הימים ולהבדיל בחוה"מ?
מה עם מראית עין, כשיכול להראות/להשמע לאחרים?
אולי יש לתלות שמכבס דברים שמותר
צביב כתב:וכיצד אפשר להתיר בחול המועד?
צביב כתב:האם זה דבר האבד, או חשש שיתקלקל אחרי כן?
טברייני כתב:חיים סגל כתב:מותר להפעיל מכונת כביסה ריקה בט' הימים ולהבדיל בחוה"מ?
מה עם מראית עין, כשיכול להראות/להשמע לאחרים?
אולי יש לתלות שמכבס דברים שמותר
חיישנין למראית עין באבלות?
אדם שכולו פצע וחבורה וחייב להתקלח, לא יתקלח עם שמפו בעל ריח מחשש למראית עין?
סנדק ואבי הבן לא יסתפרו, מחשש שמא יאמרו שאינם בעלי ברית ובכ"ז מסתפרים?
כיון שאינו עושה איסור אינו צריך לחשוש.
כנלענ"ד.
ובפרט אליבא דסוף דבריכם דיש דברים המותרים, וממילא אפשר לתלות את הכביסה בהם (ואח"כ לתלות את הכביסה לייבוש)
הבוחר בעלום כתב:טברייני כתב:חיים סגל כתב:מותר להפעיל מכונת כביסה ריקה בט' הימים ולהבדיל בחוה"מ?
מה עם מראית עין, כשיכול להראות/להשמע לאחרים?
אולי יש לתלות שמכבס דברים שמותר
חיישנין למראית עין באבלות?
אדם שכולו פצע וחבורה וחייב להתקלח, לא יתקלח עם שמפו בעל ריח מחשש למראית עין?
סנדק ואבי הבן לא יסתפרו, מחשש שמא יאמרו שאינם בעלי ברית ובכ"ז מסתפרים?
כיון שאינו עושה איסור אינו צריך לחשוש.
כנלענ"ד.
ובפרט אליבא דסוף דבריכם דיש דברים המותרים, וממילא אפשר לתלות את הכביסה בהם (ואח"כ לתלות את הכביסה לייבוש)
אכתי לוהייתם נקיים יש לחשוש.
הבוחר בעלום כתב:
המקור שלי הוא מדברי התוה"ק... זה הביאור בציווי זה.
מראה כהנים כתב:דב"ע מ"ט
עזריאל ברגר כתב:מראה כהנים כתב:דב"ע מ"ט
???
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 64 אורחים