קרית מלך כתב:איש גבעות כתב:בין כך ובין כך
הלב דואב על מחיצות של ברזל המפסיקות בין תופסי התורה די בכל אתר ואתר.
אמנם כך חונכנו בעולם הישיבות, אך כעת שבגרנו מעט אנו תוהים שמא מחיצות מלאכותיות הן, שיפות היו לשעתן, שעת בנין האישיות בה עלינו להיות מזוינים במידת הקיצוניות, אך אינן יפות כעת בשעה שבה הבנין כבר עומד על תילו.
שמא בשל מחיצות אלו מפסידים אנו עושר רוחני כה גדול, מצטמצמים בד' אמותינו במקום לפכות מעיינינו במים זכים שיכולים לחדש את נביעתנו.
קבל הצעה: אולי לאור דבריך תסכים לסייע בשבירת מחיצות הברזל שבתוככי ציבור בני התורה? [ופחות לכאוב את ההתייחסות שאינה מכובדת בלשון המעטה לידידינו הדגול נוטה"כ].
איש_ספר כתב:....
(הטענה שרק רבנים מהמגזר זוכים ל"הגנה" היא לא ממש נכונה. כך למשל כותבים שכתבו על הגראי"ה שלא כדת נחסמו לחלוטין, אע"פ שגם הוא (לצערינו) אינו חלק מ"המפלגה")....
איש גבעות כתב:בין כך ובין כך
הלב דואב על מחיצות של ברזל המפסיקות בין תופסי התורה די בכל אתר ואתר.
אמנם כך חונכנו בעולם הישיבות, אך כעת שבגרנו מעט אנו תוהים שמא מחיצות מלאכותיות הן, שיפות היו לשעתן, שעת בנין האישיות בה עלינו להיות מזוינים במידת הקיצוניות, אך אינן יפות כעת בשעה שבה הבנין כבר עומד על תילו.
שמא בשל מחיצות אלו מפסידים אנו עושר רוחני כה גדול, מצטמצמים בד' אמותינו במקום לפכות מעיינינו במים זכים שיכולים לחדש את נביעתנו.
חבר עיר כתב:לא ראיתי כאן אף פעם זלזול ברבנים מכובדים בקרב הציבור הדתי לאומי, כדוגמת: הרב יעקב שפירא ראש ישיבת מרכז הרב, הרב צבי טאו ראש ישיבת הר המור, הרב מנחם בורשטיין ראש מכון פוע"ה, הרב שמואל אליהו רב העיר צפת, הרב מיכה הלוי רב העיר פתח תקוה, הרב יהושע שפירא ראש ישיבת ההסדר ברמת גן ועוד ועוד רבני ערים, ראשי מתיבתות ויושבי על מדין.
מאידך ישנם אנשים ... שרבים החולקים עליהם גם בקרב הציבור התורני הדתי, וכמדומני שעיקר ההתנגדות לרב מלמד היא בקרב הציבור הדתי לאומי, ומהוה מעין חיץ בין הציבור הנקרא חרדל"י, מזרם ישיבת מרכז הרב ובנותיה וישיבת הר המור ובנותיה, לבין חוגים אחרים מתקדמים יותר.
איש גבעות כתב:דבריך דברי טעם.
השאלה היא האם גם הצד השני מעונין להסיר את המחיצות?
לפי איך שזה נראה כל מהות השקפתם היא הגבהת המחיצות.
קרית מלך כתב:איש גבעות כתב:דבריך דברי טעם.
השאלה היא האם גם הצד השני מעונין להסיר את המחיצות?
לפי איך שזה נראה כל מהות השקפתם היא הגבהת המחיצות.
סליחה, הרי כתבת שצריך להתבגר... לומר "הצד השני אשם" זה בדיוק מעשי ילדות...
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 162 אורחים