ספרים וועלט כתב:הבריטים לא מעוניינים לקבל המדינה בחזרה, ארה"ב לא מעניינת והערבים כן רוצים אותה. אם תיקח המדינה מידי היהודים זאת אומרת שנתת אותה להערבים. מה כל כך קשה להבין?
איש בער כתב:היה כבר בידי ה-UN והאומות והם נתנוהו להציונים, וכיון שאסור למרוד באומות מחוייבים לקבל מהם.
אראל כתב: . . וכן ידוע שהיה דעתו שצריכים להחזיר את המדינה . . לממשלת ארה"ב
אראל כתב:[מה שכן הוא במילא...., שהרי הנשיא הישיש מר. ביידן מארה"ב, כנראה יש לו שם הפסיקא האחרון, כי מי שנותן המאה הוא שיש לו הדיעה..., ואליו ישמעון.... וסוכ"ס ממשלת ארה"ב ישלם הוצאות כל החתונה כאן]
אי' מקור איסור מחודש זה?אראל כתב:עדיין אסור[!] להחשיב את המדינה כמצילים
אראל כתב:ספרים וועלט כתב:הבריטים לא מעוניינים לקבל המדינה בחזרה, ארה"ב לא מעניינת והערבים כן רוצים אותה. אם תיקח המדינה מידי היהודים זאת אומרת שנתת אותה להערבים. מה כל כך קשה להבין?
לא שאלתי לך עצה [יש פתרונות, מבלי שיגיע לידי הערביים הרוצחים, אולי אפשר שיימסר לידי ממשלות [ערביים או לאו דוקא ערביים] המעוניינים בביזנס יותר מטרור]
אבל לא על זה שאלתי
שאלתי למקור? איפוא הוא כותב זאת???
[פתחתי האשכול לאיזה מטרה, ווער ס'פארשטייט פארשטייט ....]
לבי במערב כתב:אראל כתב: . . וכן ידוע שהיה דעתו שצריכים להחזיר את המדינה . . לממשלת ארה"באראל כתב:[מה שכן הוא במילא...., שהרי הנשיא הישיש מר. ביידן מארה"ב, כנראה יש לו שם הפסיקא האחרון, כי מי שנותן המאה הוא שיש לו הדיעה..., ואליו ישמעון.... וסוכ"ס ממשלת ארה"ב ישלם הוצאות כל החתונה כאן]
שוין. א"כ, דין המדינה כדין US, הכל בא על מקומו ושלום על ישראל...
[/quote]לבי במערב כתב:[/size]אי' מקור איסור מחודש זה?אראל כתב:עדיין אסור[!] להחשיב את המדינה כמצילים
אראל כתב:בסדר, אך שישיבו את השם 'ישראל' שגנבו לעצמם, ויצהירו לפני עולם ומלואה, שאינם מייצגים את הכלל ישראל,
ושיכירו שעדיין לא זכינו להיות 'עם חפשי בארצינו'.., אין אנו 'בני חורין' כלל וכלל..., אלא אכתי עבדי ושנוררי אמעריקא אנן.....
וכי לא ידעתי שכתב כן? כמובן, כוונתי - כהמשך לשורותי הקודמות - על מקורו של ה'איסור' האידנא (אחר שגלוי וידוע כו', אף שאצ"ל כי אינני מבין את ה'איסור' גם לגבי המצב דעשרות שנים מלפנים).אראל כתב:על כן כתבתי 'דעת הרבי מסאטמאר', ספרו על הגאולה ועל התמורה חיבר לבאר איסור המחודש הזה, תקרא ותראה המקור....
לבי במערב כתב:אראל כתב:בסדר, אך שישיבו את השם 'ישראל' שגנבו לעצמם, ויצהירו לפני עולם ומלואה, שאינם מייצגים את הכלל ישראל,
ושיכירו שעדיין לא זכינו להיות 'עם חפשי בארצינו'.., אין אנו 'בני חורין' כלל וכלל..., אלא אכתי עבדי ושנוררי אמעריקא אנן.....
יש נפקותא כלשהי בכך שעדיין לא הצהירו כן?
הלא גם מר מודה בפירוש שהדבר גלוי וידוע לעיני כל העמים ושרי המדינות.
אצ"ל ש"גם" לדידן השם הנז' הוא גנבה נפשעת, ואצ"ל ש"גם" לדידן אינם מייצגים לכלל ישראל, ואצ"ל ש"גם" לדידן אין אנו - ח"ו - עם חפשי (מילה המלווה בקונוטציות שליליות מאד בעיני כל החרד לדבר ה') או 'בני חורין' מגלות המר הזה (שלא ברצוננו יצאנו בה, ולא ברצוננו ובכח זרוענו נשוב הימנה)
וכי לא ידעתי שכתב כן? כמובן, כוונתי - כהמשך לשורותי הקודמות - על מקורו של ה'איסור' האידנא (אחר שגלוי וידוע כו', אף שאצ"ל כי אינני מבין את ה'איסור' גם לגבי המצב דעשרות שנים מלפנים).[/quote]אראל כתב:על כן כתבתי 'דעת הרבי מסאטמאר', ספרו על הגאולה ועל התמורה חיבר לבאר איסור המחודש הזה, תקרא ותראה המקור....
לבי במערב כתב:א. פארוואס נאר 'שוין באלד'? הלא לדברי מר כבר נתקיימו דבריו...
לבי במערב כתב:ב. נא לא לערבב בין הדוברים! לא התווכחתי, ועאכו"כ שלא 'התרגזתי' או 'התכעסתי' ח"ו (ומי אני כו'); הערתי הערה פשוטה, שבחרת להמנע מלהתייחס אלי' (גם כעת). כמובן, זו זכותך המלאה.
עקביה כתב:ר' לבי במערב,
מה היה העולם חסר אילו היית משאיר את גופן כתיבותיך על מכונו, ולא טורח להקטינו, אלא משתמש בסוגריים ע"מ לחלק בין עיקר לטפל ובין חשוב לתפל?
אראל כתב:באשכול הסמוך בא אחד ודופק על השלחן בקולי קולות, כאילו הסטמורים רוצים למסור את המדינה ליד הערבים המוסלמים רחמנא ליצלן....... [וכותב שם בוקי סרוקי, שלכן יש מהם אחוז מרובה נושרים, ועלי הוא כותב שאני מסתכל במשקפי שמש ואני רואה רק מה שאני רוצה.......]
חיפשתי בכל ספרי הרבי מסאטמאר כולל הספר על הגאולה ויואל משה, לא מצאתי דבר ולא חצי דבר, שהרבי מסאטמאר יכתוב דיבורים כאלה שצריכים להחזיר את המדינה להישמעאלים.....
מה שמצאתי, הוא כותב בהקדמה לעל הגאולה ועל התמורה, שהמדינות המאוחדות [קרי-היונייטעד נעישאנס, הנקרא יו-ען] יעשו שם סדר שלא יהרג אף נפש אחת מישראל (עי' בדבריו בהקדמה ד"ה הנה בדרך כלל), וכן ידוע שהיה דעתו שצריכים להחזיר את המדינה להיו-ען, והם יעשו בה כרצונם, או לממשלת ארה"ב [מה שכן הוא במילא...., שהרי הנשיא הישיש מר. ביידן מארה"ב, כנראה יש לו שם הפסיקא האחרון, כי מי שנותן המאה הוא שיש לו הדיעה..., ואליו ישמעון.... וסוכ"ס ממשלת ארה"ב ישלם הוצאות כל החתונה כאן]
לכן היות שקיבלתי על עצמי שלא להגיב כלום באשכול ההוא, על כן פתחתי כאן האשכול הזה, ואני מכבד כל מי שימצא בדברי הרבי מסאטמאר, [בדברי יואל או בויואל משה או באחד מכתביו], איפוא הוא כותב דיבורים כאלה שצריכים להחזיר המדינה וכל יושביה להרוצחים...., לבוא הנה להראות לי מקור בדברי קדשו איפוא הוא כתב [או דיבר ברבים] דיבורים כאלה??
זאב ערבות כתב:אראל כתב:באשכול הסמוך בא אחד ודופק על השלחן בקולי קולות, כאילו הסטמורים רוצים למסור את המדינה ליד הערבים המוסלמים רחמנא ליצלן....... [וכותב שם בוקי סרוקי, שלכן יש מהם אחוז מרובה נושרים, ועלי הוא כותב שאני מסתכל במשקפי שמש ואני רואה רק מה שאני רוצה.......]
חיפשתי בכל ספרי הרבי מסאטמאר כולל הספר על הגאולה ויואל משה, לא מצאתי דבר ולא חצי דבר, שהרבי מסאטמאר יכתוב דיבורים כאלה שצריכים להחזיר את המדינה להישמעאלים.....
מה שמצאתי, הוא כותב בהקדמה לעל הגאולה ועל התמורה, שהמדינות המאוחדות [קרי-היונייטעד נעישאנס, הנקרא יו-ען] יעשו שם סדר שלא יהרג אף נפש אחת מישראל (עי' בדבריו בהקדמה ד"ה הנה בדרך כלל), וכן ידוע שהיה דעתו שצריכים להחזיר את המדינה להיו-ען, והם יעשו בה כרצונם, או לממשלת ארה"ב [מה שכן הוא במילא...., שהרי הנשיא הישיש מר. ביידן מארה"ב, כנראה יש לו שם הפסיקא האחרון, כי מי שנותן המאה הוא שיש לו הדיעה..., ואליו ישמעון.... וסוכ"ס ממשלת ארה"ב ישלם הוצאות כל החתונה כאן]
לכן היות שקיבלתי על עצמי שלא להגיב כלום באשכול ההוא, על כן פתחתי כאן האשכול הזה, ואני מכבד כל מי שימצא בדברי הרבי מסאטמאר, [בדברי יואל או בויואל משה או באחד מכתביו], איפוא הוא כותב דיבורים כאלה שצריכים להחזיר המדינה וכל יושביה להרוצחים...., לבוא הנה להראות לי מקור בדברי קדשו איפוא הוא כתב [או דיבר ברבים] דיבורים כאלה??
ראו כאן ותשפטו
אראל כתב:נו שוין..., זאל ער זיך אויסרעדן און מיינען אז מען האט אים נישט וואס צו ענטפערן ... who cares
זאב ערבות כתב:(והעצה הפשוטה היא ללחוץ על סימון המרכאות בצד שמאל ואז הדברים מובאים בגודל הרגיל).
עקביה כתב:ומעצבן.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 105 אורחים