פסק השו"ע (סי' נ"ב ס"א) שאם לא אמר כלל פסוד"ז ישלימם אחר התפלה בלא ברכה שלפניהם וכו'
ולפי כל הטעמים לא נמצא כל עניין להשלים הפסוד"ז מיד אחר שחרית, הן לר"ש (ברכות לב.)דדרש רבי שמלאי לעולם יסדר אדם שבחו של מקום ואח"כ יתפלל, הן לר"י (שבת קיח:) דאמר יהא חלקי מגומרי הלל בכל יום וכו' ובוודאי למחמירים שאין לאומרם כלל (ב"י וב"ח בשיטת קמאי) ולשיטת הקבלה הרי"ז מהפך הצינורות.
ושמא, אדרבה הו"ל להשלימם קודם מנחה משום מש"כ במטה משה (הו"ד בא"ר סי' נ"ד סק"ב ומ"ב שם) ש"הקליפות המבטלים לעלות התפלה, ע"י פסוד"ז מכריתין אותן", וא"כ ודאי עדיף לאומרם קודם תפילה אחרת בכדי להכרית הקוצים (חת"ס פ' וזאת הרכה) שנמצאים בתפילה זו.
דעת ת"ח דכאן?