ברמב"ן כ' "ביום השני יהי רקיע ויהי מבדיל, שבו היו מובדלין נח ובניו הצדיקים מן הרשעים שנדונו במים", והנה לקמן פרק ז' פ' א כ' הרמב"ן ז"ל "בא אתה וכל ביתך אל התיבה - עשה נח את התיבה ימים רבים קודם המבול, וכאשר קרב עת המבול בחדש השני בעשור לחדש, חזר וצוהו שיבא הוא וכל ביתו בתיבה הוא שאמר לו בראשונה (לעיל ו יח) אתה ובניך ואשתך ונשי בניך והודיעו כי בזכותו לבדו ינצלו, שלא אמר אתכם ראיתי צדיקים לפני". מפורש שלא היו בני נח צדיקים.
ושמא י"ל שכוונת הרמב"ן הכא שאמנם לפני המבול לא היו צדיקים אבל בודאי לאחמ"כ היו צדיקים גמורים, דהלא שם צדיק היה כמבואר.