זיז שדי כתב:וזכינו שהשנה החליט הבעל קורא לקרוא שניהם, ואולי יהיה זה התחלה ל'מנהג' חדש. וכמו ש'נוהגים' בקריאת המגילה לקרוא 'באמרם' 'כאמרם'
אני מכיר גם בית כנסת שקוראים 'והפר' ב' פעמים...
זיז שדי כתב:וזכינו שהשנה החליט הבעל קורא לקרוא שניהם, ואולי יהיה זה התחלה ל'מנהג' חדש. וכמו ש'נוהגים' בקריאת המגילה לקרוא 'באמרם' 'כאמרם'
אליהו בן עמרם כתב:[....
לפי מיטב ידיעתי אצל הגרש'ד זצ'ל קראו את 2 האפשרויות בהפטרת לך לך.
פעם ראשונה וקווי-בצירי תחת הוא'ו, ופעם נוספת וקויי-בצירי תחת היו'ד
כדכד כתב:לענין קריאת שתי האפשרויות כבר כתב הרבאליהו בן עמרם כתב:[....
לפי מיטב ידיעתי אצל הגרש'ד זצ'ל קראו את 2 האפשרויות בהפטרת לך לך.
פעם ראשונה וקווי-בצירי תחת הוא'ו, ופעם נוספת וקויי-בצירי תחת היו'ד
כדכד כתב:לענין קריאת שתי האפשרויות כבר כתב הרבאליהו בן עמרם כתב:[....
לפי מיטב ידיעתי אצל הגרש'ד זצ'ל קראו את 2 האפשרויות בהפטרת לך לך.
פעם ראשונה וקווי-בצירי תחת הוא'ו, ופעם נוספת וקויי-בצירי תחת היו'ד
בעל קורא כתב:כדכד כתב:לענין קריאת שתי האפשרויות כבר כתב הרבאליהו בן עמרם כתב:[....
לפי מיטב ידיעתי אצל הגרש'ד זצ'ל קראו את 2 האפשרויות בהפטרת לך לך.
פעם ראשונה וקווי-בצירי תחת הוא'ו, ופעם נוספת וקויי-בצירי תחת היו'ד
אולי נהג כן לפני שנים רבות, לא סביר שנהג כן גם בשנים האחרונות משום שסבר שיש ללכת אחר הניקוד שבכתר בכל מקום (וכל שכן כאשר הניקוד כאן לא מסתמך על הכתר בלבד אלא גם על דברי המסורה והמדקדקים).
https://forum.otzar.org/viewtopic.php?t=47939#p580114
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 61 אורחים