הנאמן בפקדונו כתב:מה נזכרת עכשיו מתשעה באב?
בגלל הסימן של א"ת? או בגלל האימרה החסידית עה"פ השבעני במרורים הרוני לענה?
הנאמן בפקדונו כתב:מה נזכרת עכשיו מתשעה באב?
בגלל הסימן של א"ת? או בגלל האימרה החסידית עה"פ השבעני במרורים הרוני לענה?
חכם באשי כתב:ומה תאמרו על שזה עתה מצאתי בדברי הרוקח, בכת"י, שכותב בפשיטות, שאסור לשורר בתשעה באב!
חכם באשי כתב:ומה תאמרו על שזה עתה מצאתי בדברי הרוקח, בכת"י, שכותב בפשיטות, שאסור לשורר בתשעה באב!
חכם באשי כתב:ומה תאמרו על שזה עתה מצאתי בדברי הרוקח, בכת"י, שכותב בפשיטות, שאסור לשורר בתשעה באב!
י. רבינוביץ כתב:חכם באשי כתב:ומה תאמרו על שזה עתה מצאתי בדברי הרוקח, בכת"י, שכותב בפשיטות, שאסור לשורר בתשעה באב!
פשיטא, וזה דבר מובן גם בלא שייכתב. וודאי שאין בכך לא פלא ולא פלאות.
כמובן שניתן ללמוד מזה שבשאר הימים מותר לשיר, אך זה ג"כ פשוט שיהיה מותר לשיר לצורך מצווה ובט"ב אפילו הכי אסור.
איסתרא בלגינא כתב:אמנם לא על ת"ב דוקא, אבל בלקט יושר כתב שהתה"ד לא היה שר "אליהו הנביא" במו"ש של ספירת העומר (כך מובא בהליכות שלמה ספירת העומר (דבר הלכה כ"ב), ולא הצלחתי למצוא בפנים).
חזור אל “בין המצרים, תשעה באב וחמשה עשר באב”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 26 אורחים