קראקובער כתב:כל תענית שלא שקעה עליו חמה אינו תענית ובאליה רבה כתוב שאפילו מותר לאכול לפני הברית אז וודאי אין מניעה מהבוקר.
קראקובער כתב:זה רק ענין של לצעורי נפשיה בעלמא כדי להזדהות עם הציבור כמבואר בגמרא אבל לא מדין תענית שעות ופשוט.
קראקובער כתב:עיין בבאר היטיב שם ובאליה רבה עוד אבל היות שמחויב בקינות ממילא עושים את זה אחרי מנחה אבל לא מדין תענית.
חזור אל “בין המצרים, תשעה באב וחמשה עשר באב”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 14 אורחים