האם הלוקח ד' מינים בפ"ע מנענע האתרוג ההדס והערבה או שלא מצינו נענוע רק בלולב ולכאו' מהא דהלולב ד"ט בכדי לנענע משמע שרק בו מנענעים וכ"ה לשון הרמב"ם
אכן דעת רש"י שבערבה בהושע"ר מנענעים בערבה וא"כ מצינו בה נענוע ואולי גם בנטילת ד' מינים צריכה נענוע
[והנה כתבו בתוס' דאפשר לברך עד הנענועים ולכא' אם רק בלולב ישנו קיום נענועים איך תחול הברכה גם על שאר המינים ,אכן לק"מ שהרי ודאי צריך לאחוז בכל המינים בשעת הנענועים וכמפורש בשו"ע]