צ"ע איך מברכים, הרי כיון שברכו אמש ביו"ט קמא, לא גריעי ממי שבירך בשעה שעשה סוכה שאינו חוזר ומברך.
אטו דוקא בשעת עשיית הסוכה?
שטיינער כתב:צ"ע איך מברכים, הרי כיון שברכו אמש ביו"ט קמא, לא גריעי ממי שבירך בשעה שעשה סוכה שאינו חוזר ומברך.
אטו דוקא בשעת עשיית הסוכה?
איש_ספר כתב:שטיינער כתב:צ"ע איך מברכים, הרי כיון שברכו אמש ביו"ט קמא, לא גריעי ממי שבירך בשעה שעשה סוכה שאינו חוזר ומברך.
אטו דוקא בשעת עשיית הסוכה?
אינו מברך זמן ביום השני על הלולב - שו"ע תרס"ב.
דממ"נ יצא במה שאמר זמן ביום ראשון אף אם הוא חל, דלא גרע ממה שאמר זמן בשעת עשית לולב דיצא, ולא דמי לקידוש שאומר בליל שני זמן, שאותו הוא בשביל היום ולא בשביל הסוכה - מ"ב שם.
איש_ספר כתב:קשה לי מה שכתבו (היכן?) שמי שעשה קידוש בסוכה, ומצא שהגגון היה סגור, וממילא עשה קידוש בבית לכאורה, לא יברך שוב שהחיינו. ולמה לא יברך שהחיינו על הסוכה?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 36 אורחים