אביש כתב:שמעתי טעם, מאחר שכבר הזכירו בלחש חיים "טובים" אין אומרים שוב זכרנו לחיים וזוכר יצוריו לחיים, איני זוכר המקור.
אביש כתב:אביש כתב:שמעתי טעם, מאחר שכבר הזכירו בלחש חיים "טובים" אין אומרים שוב זכרנו לחיים וזוכר יצוריו לחיים, איני זוכר המקור.
האם ידוע מקור להנ"ל?
עזריאל ברגר כתב:אביש כתב:אביש כתב:שמעתי טעם, מאחר שכבר הזכירו בלחש חיים "טובים" אין אומרים שוב זכרנו לחיים וזוכר יצוריו לחיים, איני זוכר המקור.
האם ידוע מקור להנ"ל?
אגרות קודש האדמו"ר מליובאוויטש כרך ג עמוד ה (אלא שלגבי "מי כמוך" הוא אומר טעם אחר - שאינו בקשה אלא שבח).
אביש כתב:עזריאל ברגר כתב:אביש כתב:אביש כתב:שמעתי טעם, מאחר שכבר הזכירו בלחש חיים "טובים" אין אומרים שוב זכרנו לחיים וזוכר יצוריו לחיים, איני זוכר המקור.
האם ידוע מקור להנ"ל?
אגרות קודש האדמו"ר מליובאוויטש כרך ג עמוד ה (אלא שלגבי "מי כמוך" הוא אומר טעם אחר - שאינו בקשה אלא שבח).
תודה רבה
בשער המלך כתב:אבל הפלא הוא שאלו שכן אומרים זכרנו לחיים הציבור אצל חזרת הש"ץ , מ"מ בתפלה בימים נוראים לא נוהגים כך, וזה כבר פלא דמה החילוק בין ימים נוראים לעשרת ימי תשובה
בשער המלך כתב:אבל הפלא הוא שאלו שכן אומרים זכרנו לחיים הציבור אצל חזרת הש"ץ , מ"מ בתפלה בימים נוראים לא נוהגים כך, וזה כבר פלא דמה החילוק בין ימים נוראים לעשרת ימי תשובה
לבי במערב כתב:בשער המלך כתב:אבל הפלא הוא שאלו שכן אומרים זכרנו לחיים הציבור אצל חזרת הש"ץ , מ"מ בתפלה בימים נוראים לא נוהגים כך, וזה כבר פלא דמה החילוק בין ימים נוראים לעשרת ימי תשובה
וכמו שהעיר הרי"מ ז"ל ב'אוצר מנהגי חב"ד' במקומו.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 9 אורחים