משום מה אני מרגיש שבגמרא מנחות יש הרבה שיטות יחידאיות ומעניינות. יתכן שהלומדים יחלקו, אך אשמח אם זה יהפך לשרשור של כל השיטות היוצאות דופן מאוד בש"ס וזה החלי.
טו: הכי השתא התם קנבוס ולוף אסרה תורה, וזה כנגד כך שיטת הש"ס בכל מקום שהכי מקל הוא רבי יאשיה שלא אסר אלא חיטה ושעורה וחרצן. (ועיין תוס' אך הרמב"ם פסק הכי)
כג איתמר קומץ דמנחת חוטא ששמנו רבי יוחנן אומר פסול וריש לקיש אמר הוא עצמו משכשכו בשירי הלוג ומעלהו. שיטה יחודית שלא מצאנו כדוגמתו.
נז אמר ריש לקיש אומר היה רבי יוסי הגלילי מנחת נסכים מגבלה במים וכשרה, גם כאן קצת דומה לדלעיל.
כ: רבי אמר עצים קרבן מנחה הן וטעונין מלח וטעונין הגשה ואמר רבא לדברי רבי עצים טעונין קמיצה וא"ר פפא לדברי רבי עצים צריכין עצים
יש עוד הרבה ואנסה להוסיף ויבואו הלומדים ויוסיפו.