אלא אימא: אינו חייב על אחת מהן. והא קא משמע לן: הא מהנך דלא מספקן.
מדוע ברור שעל הוצאה חייבים סקילה?
מהי המלאכה שלא חייבים עליה סקילה?
אוצר החכמה כתב:אבל אם אפשר להוכיח מה המלאכה שחייבים עליה סקילה למה הגמרא מציגה את זה כספק, ומבארת שצריך לומר איזה מלאכה לא נכנסת בכלל הספק הזה?
יוס'ל כתב:גם אני התקשיתי ב'איסי בן יהודה'
כאשר בית דין באים לדון את ה'מחלל שבת' על 'בורר' או 'מרקד'
האם לא יוכלו לדונו לסקילה מחמת הספק מאותה מגילת סתרים,
האם נפסקה הלכה כ'איסי בן יהודה'
ואם לא מדוע המשנה רומזת על דבריו .
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 23 אורחים