מר בריה דרבינא אמר הכי א' נצור לשוני מרע ושפתי וכו' יהיו לרצון אמרי פי וגו'
נראה שיהיו לרצון זה מכלל תפילת מר בריה דרבינא
ומה שאמר רבי יוחנן לומר יהיו לרצון [לעיל דף ד:] זה לפני תפילה זו
או שאומר פעמיים פסוק זה [ואז יל"ע אם נחשב כאומר שמע שמע עיין לקמן דף ל"ג בתוס']
והנוהגים לומר לדוד ה' אורי וישעי בימי אלול לאחר שיר של יום
והוא מסיים קוה אל ה'
ואח"כ אומרים פיטום הקטורת והוא מתחיל ג"כ קוה
כמדומה לי ששמעתי מהגר"י אדלשטיין שא"צ לומר שוב קוה אל ה'
משום שלאחר שאמר שאמר פרק שלם [שלא מהדין] א"צ לומר רק פסוק אחד