ישראל אליהו כתב:לענ"ד זהו הזמן ששייך לבקש בו על האתרוג, כיון שבו נדונים פירות האילן. ולא בט"ו בשבט. [ואולי כיון שאין מבקשין ביו"ט, יבקש מערב יו"ט].
ישראל אליהו כתב:לענ"ד זהו הזמן ששייך לבקש בו על האתרוג, כיון שבו נדונים פירות האילן. ולא בט"ו בשבט. [ואולי כיון שאין מבקשין ביו"ט, יבקש מערב יו"ט].
דמשק כתב:ישראל אליהו כתב:לענ"ד זהו הזמן ששייך לבקש בו על האתרוג, כיון שבו נדונים פירות האילן. ולא בט"ו בשבט. [ואולי כיון שאין מבקשין ביו"ט, יבקש מערב יו"ט].
אבל הספרים שכתבו להתפלל על האתרוג (ומקורו בבני יששכר לחודש שבט בשם רבותיו) כתבו להתפלל בט"ו בשבט
לעומקו של דבר כתב:מהיכי תיתי שיש דין בשבועות על אתרוגים מהודרים עם לבלוב. אולי הדין באופן כללי האם יהיו הרבה פירות משובחים.
ישראל אליהו כתב:לעומקו של דבר כתב:מהיכי תיתי שיש דין בשבועות על אתרוגים מהודרים עם לבלוב. אולי הדין באופן כללי האם יהיו הרבה פירות משובחים.
ולכן?
ישראל אליהו כתב:למה?
אני רוצה את הבני יששכר לחצאין. לפי מה שמסתבר.
לעומקו של דבר כתב:מהיכי תיתי שיש דין בשבועות על אתרוגים מהודרים עם לבלוב. אולי הדין באופן כללי האם יהיו הרבה פירות משובחים שיהי' אפשר לאכול.
כדכד כתב:לעומקו של דבר כתב:מהיכי תיתי שיש דין בשבועות על אתרוגים מהודרים עם לבלוב. אולי הדין באופן כללי האם יהיו הרבה פירות משובחים שיהי' אפשר לאכול.
לבלוב לכאורה שייך לערבה ולא לאתרוג
חזור אל “בין פסח לעצרת - ספיה"ע, ל"ג בעומר, שבועות”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 15 אורחים