קצת מעובדת, אבל עדיין שאלתה.
כתיב, מִֽמׇּחֳרַת֙ הַשַּׁבָּ֔ת יְנִיפֶ֖נּוּ הַכֹּהֵֽן׃, ופירש"י ז"ל,
מִמָּחֳרַת הַשַּׁבָּת – מִמָּחֳרַת יוֹם טוֹב הָרִאשׁוֹן שֶׁל פֶּסַח; שֶׁאִם אַתָּה אוֹמֵר שַׁבָּת בְּרֵאשִׁית, אִי אַתָּה יוֹדֵעַ אֵיזֶהוּ.
---
שואלת אשתי, א"כ נפרש ממחרת השבת, ממחרת יו"ט שביעי של פסח, דהא ודאי אתה יודע איזהו, ומסתבר טפי שכוונת הכתוב קודם לגמור את כל חג המצות עם קרבנותיו, ורק אח"כ להניף ולספור, ומי הכריחם לחכמים ז"ל לפרש דווקא על יו"ט הראשון.