יעו"ש בתוך דבריו.אין לנו אלא אליבא גיד הנשה ואליבא דר"י. איכא למיתמה היכי קרי לה לגיד הנשה נאמרה לב"נ ולא נשנית בסיני דהא מעיקרא לבני ישראל בלחוד איתמר דהא כתיב על לא יאכלו בני ישראל את גיד הנשה, אבל שאר בני נח שאינן בכלל בני ישראל אינן בכלל האיסור וכיון שכן אפילו אם שנאה הכתוב לא היה בדין לחייבם. וי"א דודאי אין ב"נ בכלל, ומיהו נאמר לבני ישראל שנשתיירו במצרים שם והולידו בנים ולא רצו לקבל עליהם מצוות, שאם נאמרה בסיני לזה ולזה נאמרה, ואותם בנים שהולידו משומדים מצווין על ג"ע, אבל אם לא נאמרה בסיני לישראל נאמר כלומר לאותם שקבלו תורה בהר סיני,
והדברים מחודשים ונפלאים.