אדם שיש בידו כמות אדירה של חמץ ונמצא במצב ובזמן מאוחר שאין לו שום אפשרות אלא או לבער או למכור לגוי, והוא עצמו אינו מסתמך על מכירת חמץ כלפי אכילה ולכן חפץ לקיים מצות ביעור חמץ בכל מאודך, האם אריך למעבד הכי או שעדיף שימכור ויפרנס לאחר הפסח את אותם המסתמכים על המכירה
ובכלל יש לדון מצד סברא נוספת שבכל פעם שיש לאדם כמות גדולה של חמץ שראויה לשימוש אף לאחר הפסח שעדיף שימכרנו לנכרי מצד בל תשחית ולאחר הפסח יאכלנו או יפרנס לאחרים, או דלמא שמשום התקנה של מכירת חמץ לנכרי לא התבטלה מצוות ביעור חמץ הפשוטה שצריך לבער אע''פ שמשחית אכלים,
נא לא לכתוב סברות בלתי מבוססות.