דרומי כתב:יש שלוש שורות בקונטרס שמועתקות מלה במלה (!) מתוך חיבור מפורסם, בלי איזכור שם אומרו (אין עמודים, אז אציין רק שזה בסמיכות להערה 23). ובעידן 'אוצר החכמה' קל מאוד לעלות על זה.
חד ברנש כתב:תסבירו לי, הא כיצד ספר שעלה לפני כמה שעות זכה ליותר מ-400 הורדות?
זה אמיתי?
גם אני מצטרף לפליאה. לגבאי האוצר פתרונים...לענין כתב:אני מפרגן את זה באהבה - למחבר הפורה.
אבל הפלא שלע"ע יש רק 59 צפיות באשכול והורדות למעלה משש מאות. איך זה יתכן?
שיפוצו מעיינותיו הזכים חוצה!
לענין כתב:כנראה כמו שכת''ר כותב בהשבעת קולמוס, כך גם ההורדות נעשות מאליהן...
זה מבהיל כח הכתיבה הזה!
לענין כתב:אני מפרגן את זה באהבה - למחבר הפורה.
אבל הפלא שלע"ע יש רק 59 צפיות באשכול והורדות למעלה משש מאות. איך זה יתכן?
שיפוצו מעיינותיו הזכים חוצה!
רון כתב:ומה שהבאתם בהערה מהאמרי אמת, ידעתי זאת רבות בשנים משם הגרש"ז שאמר בשיעור בקול תורה [יש הקלטה] שהטעם הוא לאפוקי מהשבת הקטנה שהוא יו"ט שאינו אסור בכל המלאכות ודלא כהצדוקים. ואמר כן בלי התוספת של סמוכים על הבי"ד וכו'.
נוטר הכרמים כתב:מפרי עמלי בעניי במשך השנים כולל 'השתא הכא'. עונין עליו דברים הרבה - מחו"ר אתרא הדין.
מצו"ב, מהדורת ביקורת
יוסף חיים אוהב ציון כתב:הרב הנוטר מדוע אינך מוציא ספר?
נוטר הכרמים כתב: . . לא נסיתי להסתיר את המקור, וכאן בפורום זה הובא בשם אומרו . .
נהר שלום כתב:נוטר הכרמים כתב:מפרי עמלי בעניי במשך השנים כולל 'השתא הכא'. עונין עליו דברים הרבה - מחו"ר אתרא הדין.
מצו"ב, מהדורת ביקורת
ייש"כ!
בעמוד 81 כתב שכיום אין מנהג שרק בעל הבית רוחץ ידיו לאכילת הכרפס, אתמול אמר לי אדם אחד שמנהגו כמנהג מרוקו (כנראה לא כולם) שרק בע"ה נוטל.
נ"ב כדאי להוסיף קצת מפתחות לקובץ
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 42 אורחים