ידועה המחלוקת בנוגע לזמן אמירת ברכת ההלל - יהללוך, המחבר בסי' תפ,א כתב לומר לאחר ההלל, הלל הגדול ונשמת כל חי וישתבח עד ומעולם ועד עולם אתה א'ל, ואז יאמר יהללוך וחותם הברכה ב'מלך מהולל בתשבחות'. ובמשנ"ב שם מביא שיש נוהגין כהפוסקים לומר תכף אחר הלל יהללוך ואח"כ הלל הגדול ונשמת וישתבח וחותם הברכה, (ויש שחותמין הבוחר בשירי זמרה כנוסח של ישתבח).
באיזהו מקומן נדפסה הצעה מהג"ר שריה דבליצקי שליט"א, לפיה אפשר לצאת בשופי ידי כל השיטות, לא היה סיפק בידי לעיין כדבעי, ולרשום לזכרון. אולי יעלה כאן אי מי מחכמי הפורום את ההצעה לתועלת הרבים?