לאנגע צדיק כתב:א. דעת בעל המאור בפסחים קיד שהלכה כחכמים שמצוות אי"צ כוונה. ועפ"ז אין חילוק בין מצה לסוכה, ומיושבת כוונת קושייתו (גם לשיטתך).
ב. אבל גם בלאה"כ לא הבנתי כוונתך: מדוע החילוק לדבריך בין ישיבת סוכה לאכילת מצה (שישיבה בסוכה הוי כמו ציצית שללא כוונה לא קיים המצוה, משא"כ מצה) אמורים להשפיע על העובדה שמברכים או לא על סוכה או על מצה כל שבעה?
מלבב כתב: שהרי במצה וודאי לא שייך שהכוונה תעכב בשאר הימים, ואם בסוכה כן מעכב, אז מה שייך להקשות מסוכה למצה, כמו שחלוקים לעניין כוונה חלוקים לעניין ברכה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 67 אורחים