שלום רב לאוהבי תורתך!
בסידור ר' שבתי - בהכוונות לפורים איתא, שיש לקרות את המגילה לאחר ששולח מתנות לאביונים. וכן משמע בפרי עץ חיים לפורים פ"ו, שקודם כתב כוונות משלוח מנות ומתנות לאביונים, ואחר כך כוונות מקרא מגילה.
אכן בשער הכוונות לפורים משמע להדיא, שקודם קורין המגילה, ואחר כך מקיימין מצות משלוח מנות ומתנות לאביונים. ובאמת כן מוסכם בנגלה, כמו שכתב המגן אברהם בשם השל"ה, שיש לכוון בברכת שהחיינו לפני מקרא מגילה, על מצות היום גם כן.
האם יש בין החברים שבפורום שעברו על נושא זה, או יודעים על איזה מאמרים שנכתבו בנושא זה?