עזריאל ברגר כתב:ידי חובה - יצאו בנר הראשון.
אבל לקיים "מהדרין מן המהדרין" - יכול להדליק בברכה.
ומה שנהגו נשים ובנות שלא להדליק - לא נראה שהטעם הוא מפני שאין שום הידור בהדלקתן, אלא מטעמים אחרים.
כדכד כתב:במשנה ברורה נזכר הטעם שאשה אינה מדליקה משום שהיא כגופו
ולפי זה כאשר הבעל לא נמצא והאשה כן מדליקה אין ענין שהבעל ידליק משום שהיא שכגופו כבר הדליקה
וכן משמע מרבי זירא שאמר שכיוון שמדליקים עליו בביתו לאחר שנשא אשה אינו צריך אפילו להשתתף
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 64 אורחים