הארת ימי החנוכה בכל שנה ושנה
מלחמת יון בתורה הקדושה ובפרט בתורה שבע"פ
מלחמת יון בחוקי התורה
חוקי התורה הם מבחן לאמונתו של האדם
שורש גזירות היוונים הוא הכחשת ההשגחה העליונה
מלחמת יון בקידוש החומר
נצחון החשמונאים בזכות עסק התורה
נצחון החשמונאים בזכות התשובה
ימי החנוכה - ימי תשובה
בדבר הקלקול שם יהיה התיקון
על האדם להיות תמיד מוסיף והולך
כל המקודש מחבירו חרב מחבירו
ה' עומד תמיד לימינם של ישראל
קץ שם לחושך - מעלת היסורים
יסורים של תורה
הדור שלנו - דור המירוק
חנוכה - חג החינוך
ריבוי הצדקה בחנוכה
פי האתון כתב:סליחה שאני נטפל.
אבל ביקשתם הערות...
בשער החוברת כתוב 'שיחות ומאמרים בעניני 'חג' החנוכה.
חנוכה אינו 'חג' (ולא מביאים בו קרבן חגיגה).
ודוק דהאי גברא רבא במכתב ברכה כתב: המועד הקדוש והמרומם -חנוכה...
תם מה הוא אומר כתב:האם בגלל שאין בו קדושה של יו"ט?
ומאי שנא פורים?
חפציאלי כתב:בהסכמתו לספר מאי חנוכה השתמש בלשון חג החנוכה
לבי במערב כתב:חפציאלי כתב:בהסכמתו לספר מאי חנוכה השתמש בלשון חג החנוכה
כמדומה שאין להוכיח מהתבטאות אחת ויחידה - כשלאורך כל המכתב כותב הגריח"ס "המועד הקדוש חנוכה".
פלתי כתב:לבי במערב כתב:חפציאלי כתב:בהסכמתו לספר מאי חנוכה השתמש בלשון חג החנוכה
כמדומה שאין להוכיח מהתבטאות אחת ויחידה - כשלאורך כל המכתב כותב הגריח"ס "המועד הקדוש חנוכה".
מן הראוי שתסתכל בקישור דלעיל...
חפציאלי כתב:פלתי כתב:לבי במערב כתב:חפציאלי כתב:בהסכמתו לספר מאי חנוכה השתמש בלשון חג החנוכה
כמדומה שאין להוכיח מהתבטאות אחת ויחידה - כשלאורך כל המכתב כותב הגריח"ס "המועד הקדוש חנוכה".
מן הראוי שתסתכל בקישור דלעיל...
מן הראוי שתעיין במגיד דבריו ליעקב מקץ וזהר לעיל
פלתי כתב:מן הראוי שתסתכל בקישור דלעיל...
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 50 אורחים