יאיר1 כתב:מרתק ומוזר.
אבל להיכן הכוונה בקישור זה
רציני כתב:במוסף המובא לעיל כתבו על ההשערה שמא חטפוה מהמנזר.
בספר מאה שערים עמוד 172 כתוב שזה היה בדמיונה של אשה אחת וכתב שמה.
ובסיפורים ירושלמים חלק ד עמוד 236 הביא עדות של שתי נשים שהלכו לחפש לתוך המנזר ולא מצאו אותה שם. ועיין שם כמה פרטים נוספים.
מעניין שנינתה אשת הגרי"ז גם קרויה הענדיל. ונעקדה על קד"ה בשנות השואה.
א מבקש כתב:רציני כתב:במוסף המובא לעיל כתבו על ההשערה שמא חטפוה מהמנזר.
בספר מאה שערים עמוד 172 כתוב שזה היה בדמיונה של אשה אחת וכתב שמה.
ובסיפורים ירושלמים חלק ד עמוד 236 הביא עדות של שתי נשים שהלכו לחפש לתוך המנזר ולא מצאו אותה שם. ועיין שם כמה פרטים נוספים.
מעניין שנינתה אשת הגרי"ז גם קרויה הענדיל. ונעקדה על קד"ה בשנות השואה.
אם אני יודע לקרוא נכון לאשתו של האמרי בינה קראו שיינדיל ולא הענדיל.
כולל יונגערמאן כתב:מה מעניין? שקראו לנינה על שם הסבתא, או שנעקד"ה בין השש מיליון האחרים?
....
פי האתון כתב:עוד מעשה מעניין!
פי האתון כתב:עוד מעשה מעניין!
מצליח כתב:ברם לא כתוב שם שרק בעיוכ"פ הלך לשם
יבנה כתב:כעי"ז כתבו על החזו"א.
תבא כתב:יבנה כתב:כעי"ז כתבו על החזו"א.
כעין המשחק או כעין האמירה?
היכן כתבו?
חזור אל “משפחות סופרים וימות עולם”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 172 אורחים