גם זו לטובה כתב:איש_ספר כתב:אחת מהרעות החולות של החוג, זה שכל גדולי ישראל צריכים לעבור צירוף בכור בחינתם ומשם הם יוצאים לדרך חדשה כשתעודת ציונים תחת בית שחיים.
למשל, ראמ"ה מפינסק, מחזיקים ממנו כי החזו"א הפליג בשבחו. ולא נלאים לחזור על שבחי הראמ"ה מפי החזו"א, הריצב"א (!) הוא משהו מיוחד, כי החזו"א אמר עליו כך וכך, גאון פלוני מפורסם, הוא גדול כי החזו"א אמר עליו תיבות: הגאון האמיתי, וכן ע"ז הדרך. ובכן לא הריצב"א ולא ראמ"ה, וגם לא המשנה ברורה צריכים את צביטות הלחי של אף אחד, הם גדולים יען כי הם גדולים. כמה פשוט.
לא כ"כ פשוט, והנידון מי עדיף על מי.
וכשאומרים שהחזו"א החזיק מהמ"ב אין הכוונה שהרי הוא כמו שאר גדולי התורה והיראה.
כנראה אתה לא מכיר את הז'רגון.
אמשול לך משל, אמש למדתי עם ת"ח אחד מאנשי החוג תשו' ריצב"א שבאו"ז, כשהוא ראה שהמשיב זה הריצב"א, אמר: פשש החזו"א אמר עליו כך וכך, את זה שהריצב"א היה ר"י בישיבתו של ר"י הזקן הוא לא ידע, זה שר"י מלוניל פונה אליו לבקש ממנו פסקי הלכה גם לא, רק מה שאמר או לא אמר החזו"א. לכיו"ב התכוונתי.