איני יודע אם כאן המקום לפתיחת האשכול. ומ"מ.
האם יש סיבה ש:
אל - חנן
יהו - נתן
?
"ויתן הוי"ה לי את שאלתי"
"אשר חנן א"להים את עבדך" "כי חנני א"להים"
אכן יש: "ואלה"י ישראל יתן את שלתך" ועוד.
זה לעומת זה כתב:כוונת הרב אור עולם למיטב הבנתי לתהות האם הוא מכוון שהפועל נתן מתייחס לשם הויה ואילו חנינה מתיחס דוקא לשם אלוקים והלא דבר הוא
במסתרים כתב:השאלה לא נתבארה דיה.
עכ"פ יש בתנ"ך ג"כ יהוחנן יוחנן אלנתן.
אור עולם כתב:הבאתי את הפסוקים דלעיל,
ואם אין קשר אז לא.
עזריאל ברגר כתב:אור עולם כתב:הבאתי את הפסוקים דלעיל,
ואם אין קשר אז לא.
אתה מנסה למצוא סיבה לתופעה שלכאורה איננה קיימת...
הסיבה - יפה, אבל זה כמו לתרץ את הקושיא איך נוח בנה את התיבה למרות שהוא היה גידם (הוא לא... חז"ל אמרו שהוא לא היה מחוסר-אבר)...
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 311 אורחים