לכבוד חו"ר באתרא קדישא הדין,
האם השומע יוצא גם כוונות השם (אדון הכל, היה הוה ויהיה) עם המוציא אותו, או שצריך לכוון בעצמו, וגם בזה יש לדון אם אפשר לצרף מחשבתו עם דיבור של חבירו.
ענ'י לעצמי כתב:האם השומע יוצא גם כוונות השם (אדון הכל, הי' הוה ויהי') עם המוציא אותו, או שצריך לכוון בעצמו
באר בשדה כתב:ענ'י לעצמי כתב:האם השומע יוצא גם כוונות השם (אדון הכל, הי' הוה ויהי') עם המוציא אותו, או שצריך לכוון בעצמו
שבט הלוי חי"א סי' ג.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 139 אורחים