הכי אמרינן כריתות ו' א': 'פיטום הקטורת כיצד כו'. והלא מי רגלים יפים לה, אלא שאין מכניסים מי רגלים בעזרה מפני הכבוד'.
ולא זכיתי להבין, דאם יש להקפיד בכבוד העזרה הרי הרבה יותר יש להקפיד בקטורת עצמה שעולה על גבי המזבח. ולמה לא נאמר, שאין שורין הקטורת במי רגלים מפני הכבוד. וכל שכן, שאחרי שמוציאים הקטורת מהמי רגלים לא נשאר שם מי רגלים כלל, וא"כ אין כאן ביזיון ממש של העזרה, אבל הביזיון לקטורת הוא עצום, שהוא מתפטם על ידי מי רגלים. ולמה לא נקפיד על הקטורת עצמה?