ידוע שיש שתי בחינות רחל ולאה-
ברב קוק למשל ברור שרחל זה "עלמא דאיתגליא" ו"לאה דאיתכסיא" [בהרחבה במילון הראי"ה]
כעת ראיתי בחוברת בים דרך של הרב מורגנשטיין שכתב בדיוק הפוך
מישהו יכול להסביר לי שורש ההבדל
מן הדרום כתב:ידוע שיש שתי בחינות רחל ולאה-
ברב קוק למשל ברור שרחל זה "עלמא דאיתגליא" ו"לאה דאיתכסיא" [בהרחבה במילון הראי"ה]
כעת ראיתי בחוברת בים דרך של הרב מורגנשטיין שכתב בדיוק הפוך
מישהו יכול להסביר לי שורש ההבדל
מן הדרום כתב:ברור שרחל זה "עלמא דאיתגליא" ו"לאה דאיתכסיא"
כעת ראיתי בחוברת בים דרך של הרב מורגנשטיין שכתב בדיוק הפוך
בריושמא כתב:לא ראיתי את הספר
משוש דורים כתב:הוא מדבר על פנימיות וחיצוניות, ומי אמר שהחלק המגולה הוא החיצוניות והחלק המכוסה הוא הפנימיות, אימא איפכא.
אנחנו רגילים שהפנים הוא המכוסה והחוץ הוא המגולה, אבל מי אמר שכ"ה בעולמות עליונים.
משתמשים הגולשים בפורום זה: שמואל דוד ו־ 139 אורחים