בתוך הגולה כתב:אם טעמו של הס"ח משום כבוד העולה אפשר שיותר מתבזה מכך שאף בהמה בעלת מום כמוהו לא מקריבים מכך שכהן כמוהו לא יוכל להקריב.
מה שנכון נכון כתב:צוין גם ע"י ר"ר מרגליות במקו"ח, וע"ש מקור נוסף.
מה שנכון נכון כתב:ולחשוד בעריות בלקיחת שרה ורבקה ומעשה השטים.
עזריאל ברגר כתב:מה שנכון נכון כתב:ולחשוד בעריות בלקיחת שרה ורבקה ומעשה השטים.
כמדומני שכתבו הפוסקים שמי שחשוד על עברה - ראוי לקרוא לו בעליות המדברות עליה, כדי שיתבייש ויחזור בו.
יזהר החזן שלא יקרא מי שעינו האחת עורת או שבור או מי שבראשו נתק לקרותו בפרשת נתקים והתגלח ואת הנתק וגומר מפני שמביישו ואם ידבר אדם עם חבירו אל יביט אליו במקום שיש לו בו מום ולא ידבר לפניו מענין אותו מום שבחבירו בפני חבריו ולא יתכן שחזן יקרא בפרשת עריות אדם שחשוד עליהם ועל כל דבר שאדם חשוד לא יתכן שיקרא אותו החזן שאי אפשר שראובן יעמוד ויאמר ארור שוכב עם אשת אביו אם חטא ש"מ שלא חטא ועוד שלא ילבין פניו
בתוך הגולה כתב:כדאי מאד לצטט את דברי הספר חסידים במלואםיזהר החזן שלא יקרא מי שעינו האחת עורת או שבור או מי שבראשו נתק לקרותו בפרשת נתקים והתגלח ואת הנתק וגומר מפני שמביישו ואם ידבר אדם עם חבירו אל יביט אליו במקום שיש לו בו מום ולא ידבר לפניו מענין אותו מום שבחבירו בפני חבריו ולא יתכן שחזן יקרא בפרשת עריות אדם שחשוד עליהם ועל כל דבר שאדם חשוד לא יתכן שיקרא אותו החזן שאי אפשר שראובן יעמוד ויאמר ארור שוכב עם אשת אביו אם חטא ש"מ שלא חטא ועוד שלא ילבין פניו
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 146 אורחים