בסדר חלוקת מזמורי התהילים לפי ימי השבוע מצאתי שלושה אופנים שונים
האופן הראשון:
בספר צדה לדרך (מאמר ד סוף כלל ה) חילק לראשונה את ספר התהילים
א-לא, לב-נ, נא-עב, עג-פט, צ-קז, קח-קיט, קכ-קנ.
מצ"ב כת"י של הצדה לדרך, וכן הוא בכל הדפוסים משנת שי"ד ועד האחרון בשנת תר"ם
האופן השני:
בספרי התהילים המודפסים החלוקה היא אחרת (כנראה בטעות!!!)
א-כט, ל-נ, נא-עב, עג-פט, צ-קו, קז-קיט, קכ-קנ.
האופן השלישי:
בתיקון ליל הושענא רבה של הספרדים (שהוא כסדר שבעה צדיקים כורתי ברית שסודם מקביל לשבעת ימי השבוע) החלוקה היא
כל ספר ראשון (א-מ), כל ספר שני (מא-עב), כל ספר שלישי (עג-פט), כל ספר רביעי (צ-קו), וספר חמישי חלוקתו לשלושה: קז-קיח, קיט, קכ-קנ.
ונראה שהוא על פי הקבלה, שהרי בספר עץ חיים לאריז"ל מבואר (בכללי המהרח"ו שבסופו)
שחמשה ספרי תהילים כנגד חמש ספירות מחסד עד הוד (שהם נגד חמשה ימים ראשונים של השבוע)
וכיון שסוד כ"ב האותיות ביסוד, בסוד 'וישכב במקום הוא' כנודע, אם כן מזמור קיט הוא ביסוד
וממילא משם ואילך במלכות נגד יום שבת.