בביצה לח ובכורות נו, מבואר דעת רב ענן דבאחים שחלקו יש ברירה, רק אם חלקו במין אחד כגון גדיים נגד גדיים אבל לא גדיים נגד תיישים. דבב' מינים אין ברירה כדרש''י שם.
וק''ל הא בב''ב גבי אחים שחלקו נחלקו אי לקוחות אי יורשים בדין ברירה, ושם איירי שאחד נטל מעות ואחד קרקע, כמבואר שם גבי בא בעל חוב ונטל חלקו של אחד מהם. וא''כ מבואר דאף בחלקו בב' מינים יש ברירה.
[ראיתי כמה ראשונים מדברים בענין ברירה בב' מינים אבל לא מצאתי מי שמציין לסתירה זו].