קאצ'קלה כתב:[בזוהר מובא שזה ענין ל'בעלה']
מי דיבר בענין זה?
תא חזי בלשון מאמר הזוהר עצמו.
מהמשך הזוהר (ח"ג נשא קכה ע"ב-קכו ע"א), שמזהיר שגם "טסירי דביתא" (=קורות הבית) לא יראו השערות (כמו מעשה קמחית), וכן ממה שמשווה הזוהר "חומרא דכלא" בין זכר לנקבה - משמע שכמו שבזכר שייך הגילוח בפנ"ע כך באישה שייך הגילוח/כיסוי בפנ"ע, וכן ממ"ש שם בסוף המאמר "גרים דיסתלק חשיבותא מבנהא" משמע שזה עניין גם לבנים, וא"כ אם יש לה בנים - הרי שהיא עדיין תצטרך לזה לכה"פ בגללם.
(ועוד נראה עפ"ד הזוהר הללו לקיים מנהג חלק מהספרדים עד לפני מאה שנה, שאמנם לא נהגו לגלח, אבל נהגו שגם הבתולות כיסו שערן, שכן מדברי הזוהר שהשווה אשה לאיש, משמע דלא תלי דווקא בנישואין, אלא שכשהיא נשואה ועדיין לא מקפידה בהנ"ל מושכת ח"ו גם על בעלה ובניה).