כדכד כתב:האיסור לשנות את הכתוב על המסך הוא מדאורייתא, מדרבנן ומצד איזו מלאכה?
כדכד כתב:מה שכת"ר כותב הוא כללי מדי וקשה לי להניח שרשז"א התיר באופן גורף בכל אופן שהזכיר כת"ר
יבנה כתב:כדכד כתב:מה שכת"ר כותב הוא כללי מדי וקשה לי להניח שרשז"א התיר באופן גורף בכל אופן שהזכיר כת"ר
דברי רשז"א שהבאתי נאמרו בקשר לדברי עושה חדשות. בכל אופן זה מדבר על אופן כגון שאדם מחזיק דבר בידו שאם יניחנו מידו יהיה מלאכה, ואין בכוחו להחזיק את הדבר כל השבת, שבאופן זה אינו צריך לחכות עד שיגמור לו כוחו אלא הוא יכול לעזוב את זה מיד.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 209 אורחים