משניטל ארון אבן היתה שם מימות נביאים ראשונים ושתייה היתה נקראת גבוה מן הארץ שלש אצבעות ועליה היה נותן ונטל את הדם ממי שהיה ממרס בו נכנס למקום שנכנס ועמד במקום שעמד והזה ממנו זאחת למעלה ושבע למטה...
משמע לכאורה שמדובר בקטורת בלבד.
בגמ' מנחות כז: בדרך הו"א:
מתקיף לה רב יוסף לרבי יהודה מדאל דוקא (אל נכח) נמי דוקא אלא דמקדש שני דלא הוו ארון וכפורת ה"נ דלא עביד הזאות אמר רבה בר עולא אמר קרא וכפר את מקדש הקודש מקום המקודש לקודש...
ברמב"ם בהלכות עבודת יוה"כ כותב לגבי קטורת בלבד שזה היה על אבן השתייה, ולא מזכיר את זה לגבי ההזאה. מה ההסבר לזה? האם לא סבר שהייתה הזאה זאת בבית שני?