הנה ברמב"ם (פ"ד מהל' מעשה הקרבנות ה"א) איתא:
'כל הקרבנות אין מקריבין אותן אלא ביום שנאמר ביום צוותו את בני ישראל להקריב את קרבניהם ביום ולא בלילה, לפיכך אין שוחטין זבחים אלא ביום ואין זורקין דמים אלא ביום השחיטה שנאמר ביום הקריבו את זבחו ביום הזביחה תהיה ההקרבה, וכיון ששקעה החמה נפסל הדם' – עכ"ל.
ויל"ע האם דין זה נאמר רק גבי שחיטה וזריקת הדם - בקרבנות, או דלמא גם בשאר ענייני המשכן - כמו משיחת כלי המקדש - האם גם יש דין שיהיה ביום, או דגם בלילה כשר.