כידוע מספרי הכללים שלימא כתנאי על הרוב הוא קושיא שלא יתכן שאמוראים יפלגו במחלוקת תנאים.
האם גם נימא כתנאי הוא כך, או שנימא כתנאי הוא הנחה.
הורודנאי כתב:כידוע מספרי הכללים שלימא כתנאי על הרוב הוא קושיא שלא יתכן שאמוראים יפלגו במחלוקת תנאים.
האם גם נימא כתנאי הוא כך, או שנימא כתנאי הוא הנחה.
כדכד כתב:אולי יכתוב מר איפה הסוגיה הזו ואיפה הרמב"ן הזה כדי שנוכל להתייחס
מה גם שגם אם היסוד שכותב מר כאן נכון עדיין אין בכך כדי ליישב מה שהקשיתי לעיל
הורודנאי כתב:כידוע מספרי הכללים שלימא כתנאי על הרוב הוא קושיא שלא יתכן שאמוראים יפלגו במחלוקת תנאים.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 101 אורחים