כמבואר דין זה בחולין קי. ונפסק להלכה בשו"ע סי' לח ס"א.
ולא הבנתי,
מדוע לא יהיה חייב מדינא [ולא רק לחומרא שמותר לו להחמיר בזמן ק"ש ותפלה כמבואר בשו"ע שם] להניח תפילין לרגע אחד, שהרי בביאור הלכה סי' לז מביא שיטות שאפילו ברגע אחד יי"ח מה"ת.
וצ"ע
דרופתקי דאורייתא כתב:כמבואר דין זה בחולין קי. ונפסק להלכה בשו"ע סי' לח ס"א.
ולא הבנתי,
מדוע לא יהיה חייב מדינא [ולא רק לחומרא שמותר לו להחמיר בזמן ק"ש ותפלה כמבואר בשו"ע שם] להניח תפילין לרגע אחד, שהרי בביאור הלכה סי' לז מביא שיטות שאפילו ברגע אחד יי"ח מה"ת.
וצ"ע
פלגינן כתב:דרופתקי דאורייתא כתב:כמבואר דין זה בחולין קי. ונפסק להלכה בשו"ע סי' לח ס"א.
ולא הבנתי,
מדוע לא יהיה חייב מדינא [ולא רק לחומרא שמותר לו להחמיר בזמן ק"ש ותפלה כמבואר בשו"ע שם] להניח תפילין לרגע אחד, שהרי בביאור הלכה סי' לז מביא שיטות שאפילו ברגע אחד יי"ח מה"ת.
וצ"ע
רשום לי שעמדו על כך במקדש מעט (לח א) וארחות חיים (כהנא, לח א) ובנשמת אברהם (לח ז).
דרופתקי דאורייתא כתב:ולא ידעתי מה זה ספר מקדש מעט.
דרופתקי דאורייתא כתב:כמבואר דין זה בחולין קי. ונפסק להלכה בשו"ע סי' לח ס"א.
ולא הבנתי,
מדוע לא יהיה חייב מדינא [ולא רק לחומרא שמותר לו להחמיר בזמן ק"ש ותפלה כמבואר בשו"ע שם] להניח תפילין לרגע אחד, שהרי בביאור הלכה סי' לז מביא שיטות שאפילו ברגע אחד יי"ח מה"ת.
וצ"ע
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 57 אורחים