אריה מרדכי כתב:יש לציין שבפשטות גדר הממון שבבנק הוא כהלואה לבנק ובפשטות אינה כמלוה ע"פ אלא כמלוה בשטר כת"י.[שהרישומים בבנק הרי הם בגדר כת"י הבנק]
אין כזה דבר לפרוץ לחשבון ולרוקן אותו. או ליתר דיוק, יש כזה דבר ואז הבנק סופג את ההפסד.באג2000 כתב:אריה מרדכי כתב:יש לציין שבפשטות גדר הממון שבבנק הוא כהלואה לבנק ובפשטות אינה כמלוה ע"פ אלא כמלוה בשטר כת"י.[שהרישומים בבנק הרי הם בגדר כת"י הבנק]
אתה לומד שמי שפרץ לי לחשבון הבנק ורוקן אותו נחשב רק כהפקעת הלואתו? (נפק"מ גם כשעשה העברה בנקאית לענין מקדש במלוה, איך הקנין של אותיות, והמוכר שט"ח לחברו וחזר ומחלו)
הוה אמינא כתב:וכשהחליפו לשטרות נייר - מי אמר לך שלא הפריע?
יש על זה בפוסקים דיבור רב.
באג2000 כתב:הוה אמינא כתב:וכשהחליפו לשטרות נייר - מי אמר לך שלא הפריע?
יש על זה בפוסקים דיבור רב.
איפה אני יכול למצוא על זה מידע?
יהודה בן יעקב כתב:באג2000 כתב:הוה אמינא כתב:וכשהחליפו לשטרות נייר - מי אמר לך שלא הפריע?
יש על זה בפוסקים דיבור רב.
איפה אני יכול למצוא על זה מידע?
עי' פת"ש יו"ד שה, ז ושם ציין לדבריו בחו"מ.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 469 אורחים